Retourprocedure bij Origines & Saveurs
Hoe kan ik mijn pakket terugsturen ?
De producten die Origines & Saveurs verkoopt zijn bederfelijke voedingsmiddelen, die onder de door de COB vastgestelde uitzonderingen betreffende het herroepingsrecht vallen. Origines & Saveurs heeft daarom besloten niet te voorzien in een herroepingsrecht.
Indien een product echter beschadigd is of in geval van verborgen gebreken of non-conformiteit, kan de klant het product op zijn kosten terugsturen naar het bedrijf.
Ten eerste, zorg ervoor dat de producten aan de volgende cumulatieve voorwaarden voldoen:
- De betrokken producten moeten zich in dezelfde staat bevinden als waarin de vervoerder ze heeft afgeleverd.
- De producten moeten worden teruggezonden in hun oorspronkelijke verpakking, of in een nieuwe verpakking die voldoende stevig en goed verzegeld is indien de oorspronkelijke verpakking beschadigd is,
- Het bestelnummer, de bevestigingse-mail, de factuur en de leveringsbon moeten bij de geretourneerde producten worden gevoegd.
- De klant of de ontvanger dient een bewijs te bewaren van de verzending van de geretourneerde producten.
- Maak uw pakket klaar >> Doe de intrekbare producten in de doos die u bij levering ontving.
- Lever uw pakket af bij het daarvoor bestemde relaispunt (de verzendkosten zijn voor uw rekening).
- Wacht op uw terugbetaling >> Origines & Saveurs zal het door de klant betaalde bedrag terugbetalen binnen een maximum van dertig (30) dagen vanaf de terugzending van de producten. U ontvangt een bevestigingse-mail zodra de terugbetaling is uitgevoerd.
De retourkosten zijn voor rekening van de klant.